Weekly Favourites

coffee-1284041_1280

Nog even en het is weekend! Ik kijk altijd uit naar weekend om lekker te rommelen in huis of eventjes de deur uitgaan. Ik deel met jullie mijn favorieten van afgelopen week. Serie tips, eten voor zondag en toffe blog artikel.

Eten

IMG_2781

Iets waar je mij voor wakker kan maken zijn nacho’s. Makkelijk te maken en binnen 10 minuten klaar. Maakt niet uit of het warm of koud is nacho’s kan altijd! Klik hier voor het recept.

Series

Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de planeet Aarde wordt bedreigd door de wereldwijde luchtvervuiling en overbevolking. Het is voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen naar de late Krijtperiode(dinosaurus tijdperk). Dit gaf de mensheid een tweede kans. Helaas kon het portaal maar 1 kant opgaan, en de mensen die heen gingen, zouden nooit meer terug kunnen keren naar de 22e eeuw.

Deze serie heb ik nu al twee keer gekeken en vind nog steeds jammer dat een seizoen van is. Het kijkt lekker weg en verhaallijn trekt me erg. Ik geef deze serie 4 van de 5 sterren.

★★★★

Youtube


De laatste tijd vind ik super chil om tijdens het tekenen of bezig te zijn met Bullet Journal  te kijken naar Youtube filmpjes. Voor inspiratie kijk ik zo nu en dan filmpjes van CreaChick.

Blog

P2610554
Bron: Cynthia Schultz

Binnenkijken in huisjes ik vind heel leuk om te zien! Gewoon eventjes kijken wat andere mensen van hun ‘paleis’ weten te maken. Dit vind ik dan ook altijd erg leuke artikelen om te lezen bij Cynthia. Dit is huis van Suzanne en ze woont in Terschelling. Klik hier om artikel te lezen: Binnenkijken bij Suzanne

Fijne dag veder!
Liefs,

 

Plaats een reactie