Bing watching

popcorn-1085072_1280Nu toch helemaal geen weer is om buiten te komen is ideaal weer om lekker op de bank te chillen met een dekentje bij de openhaard. Deze series heb ik de laatste tijd gekeken en vind ik persoonlijk echt het kijken waard. 

Hemlock Grove

Het is een beetje een aparte serie waar je wel echt van moet houden. De eerste keer dat ik deze serie heb gekeken vroeg ik me af waar ik naar aan het kijken was. Na een paar afleveringen begin je beter verhaallijn te snappen en wordt je helemaal in de serie gezogen. Ow en nog leuk weetje Famke Janssen speelt in deze serie en zet haar rol heel goed neer.

De serie heeft 3 seizoenen en 33 afleveringen.

Black Mirror

Black Mirror bestaat uit allemaal verschillende verhaallijnen per aflevering. De hoofdgedachte is het wel het zelfde en dat is snelle technologische ontwikkelingen in de 21e eeuw. Zo gaat er per aflevering een onderwerp uitgelicht hoe het zou kunnen voor de mens als dit zou gebeuren.

De serie heeft 4 seizoenen, 15 afleveringen en nog 1 special aflevering.

The Crown

Gaat over Queen Elizabeth in haar begin jaren als koning. Meteen was ik fan van deze serie, de acteurs en de manier van filmen + het monteren er van. Als je geïnteresseerd ben in het koningshuis van Engeland is deze serie het kijken waard.

De serie heeft 2 seizoenen en heeft 10 afleveringen.

Altered Carbon

Deze serie is nog niet zo lang uit maar de trailer trickerde mij meteen om te gaan kijken. Het is een toffe serie maar je moet niet al te hogen verwachtingen hebben dan kan het tegen vallen. Ik ben benieuwd over een nieuw seizoen gaat komen :).

Deze serie heeft 1 seizoen en 10 afleveringen.

Heb jij een van deze series gezien?

Liefs,

2 gedachtes over “Bing watching

  1. Altijd leuk zo’n lijstje! Ik heb maar 2 afleveringen gezien van Black Mirror. Een veel te heftige serie voor zo’n gevoelsmens als ik. Ik was er dagen niet goed van.

    Like

Plaats een reactie