Trendy Monday: Favoriete webshops

zara

Webshops ik ben er dol op. Gewoon het gemak om thuis vanaf bank of bed rond kan kijken en eventueel bestellen. Je hoeft je huis niet uit en dat vind ik soms erg prettig. Vandaag deel ik met jullie een paar webshops waar ik graag kleding koop.

Attitude Holland

Attitude Holland

jurk / jurk / jurk / croptop / pumps / tas / rok

Attitude Holland verkoopt vooral kleding en bandmerchandise. Attitude verkoopt veel alternatieve kleding stijlen. Zo kan je ondermeer gothic, metal, industrial, burleske, punk, rock en meer kopen. Waarom deze webshop in mijn favoriete lijstje staat; is dat Attitiude Holland is dat veel kleding hebben die niet dagelijks op straat ziet.

Zara

zara.jpg

jas / jumpsuit / jas / jumpsuit / rugtas / schoenen / tasje

Zara vind ik altijd een leuke winkel, het hangt er echt vanaf of ik er wat kan vinden qua kleding. Ene seizoen kan ik ontzettend goed slagen ander keer weer niet. Toch vind ik de collectie die ze momenteel hebben erg tof!

Pull & Bear

pull

jurk / broek / badpak / trui / rokje / short / portemonee / bandana

Pull & Bear heeft altijd hele fijne truien. En vind merk onwijs betaalbaar. Ik vind deze webshop ook meestal leuker omdat je toch vaker net eventjes items die meer mijn smaak zijn dan H&M of andere winkels.

Wat zijn jou favoriete webshops/kleding winkels?

Liefs,
Tessa

Geef een reactie

