Last-minute father day cards

Schermafbeelding 2017-06-18 om 20.39.00

Vroeger was ik altijd tijden bezig met tekeningen en knutseltjes te maken voor vaderdag uren was ik er mee bezig. Heb je even geen tijd gehad om leuk kaartje te kopen en of maken? Of gewoon nog een leuk extraatje voor bij je cadeautje. In deze post deel ik drie kaartjes die je kan geven aan je vader.

De kaartjes zijn bewust op a5 gemaakt. Om het idee van vroeger weer beetje te hebben zodat je genoeg plek heb voor een leuke tekst of misschien wel een leuke tekening te maken. Zelf heb ik de kaartjes ook versierd met een tekstje etc.

Dad, I love you

Schermafbeelding 2017-06-18 om 20.39.00Dad, I love you klik op de link om pdf te downloaden.

Dad, whitout me today is just another day

Schermafbeelding 2017-06-18 om 20.40.35

Dad, whitout me today is just antother day klik op de link om pdf te downloaden.

 Dad, well done! I’m Awesome

Schermafbeelding 2017-06-18 om 20.40.54Dad, Well Done! I’m Awesome-1  klik op de link om pdf te downloaden.

Voorwaarden: Deze PDF’s zijn alleen te downloaden voor prive gebruik. Gebruik voor verkoop is niet toegestaan.

Wat heb jij gedaan met vaderdag?

Liefs,
Tessa

Een gedachte over “Last-minute father day cards

Geef een reactie

