Bestelling Studio Maas

IMG_3772.jpg

Studio Maas is een webshop en heeft ook een verkoop pagina op Etsy. Studio Maas heeft super leuke handgemaakte stempels, broches, oorbellen, kettingen en etuis. Een tijdje terug had ze via haar tweede Instagram een sale en kon niet wachten om m’n slag te slaan.

Elke dag werk ik met veel plezier aan nieuwe ontwerpen, verbeter ik mijn bestaande producten en mag ik vele mooie bestellingen inpakken. De producten zijn allemaal door mij zelf gemaakt, met oog voor detail en veel liefde. Mijn ontwerpen kenmerken zich door verschillende subtiele details, het kleurgebruik en de eenvoudige en moderne vormen.

Studio Maas

Wat ik zo ontzettend leuk en uniek aan Studio Maas is dat ze niet de standaard ontwerpen heeft maar toch mee gaat met trends en die broches van hout zijn echt super leuk maar toch wat anders dan de pin hype.

Stempels

IMG_3759

Om helemaal in de zomer sferen te komen een stempel met een ijsje. Super leuk om cadeautjes of post op te vrolijken. De stempel neemt inkt goed op en als je stempelt zie je de afdruk goed. Ik heb deze stempel in de sale gekocht voor €3,60.

IMG_3769

Cupcakes ik ben er dol op! Net zo als van gewone cupcakes ben ik fan van deze stempel. Wat ik het leuke vind van stempels is dat je zo ontzettend veel mee kan. Patroontjes maken, post opvrolijken de mogelijkheden zijn eindeloos. De cupcake koste €3,60 euro.

IMG_3756

Papieren vliegtuig stempeltje is ideaal voor gebruik van snailmail. Wat ik prettig vind aan deze stempels is dat ze makkelijk zijn te stempelen. Hout en rubber van goede kwaliteit zijn. De stempels hebben een prettig formaat om als extra detail te kunnen gebruiken en dat vind ik persoonlijk heel fijn. De stempel met papieren vliegtuig koste €3,60.

Broche

IMG_3781.jpg

Ik ben dol op broche, buttons en pins. Langzaam aan komt er een hele verzameling. En deze cupcake vind ik zo leuk broche. Opvallend en eventjes iets anders dan de meeste broches. De broche is van hout gemaakt en is gegraveerd. De broche koste €4,50 euro.

Bij dit Instagram account vind je de sale van Studio Maas. Ik zou als ik jou was ook een kijkje nemen op haar webshop Studio Maas. Maartje heeft zo veel leuke producten zoals een broche met een tekkel hoe leuk is dat!

*De producten zijn in sale gekocht dus kan uitverkocht zijn.

Liefs,
Tessa

3 gedachtes over “Bestelling Studio Maas

Geef een reactie

