Welkom

IMG_0935

Hoi allemaal en welkom op House Of Tessa. Op H.O.T ga ik voornamelijk schrijven over lifestyle, eten,, reizen, design en nog veel meer onderwerpen die mij bezig houden. Wat je nog meer te kan verwachten is…

Wie ben ik?

Ik ben Tessa ben 18 jaar oud. Ik woon in het noorden van Nederland. Momenteel staat mijn leven in het teken van school, werk en veel leuke dingen doen (life is to damm short). De opleding die ik volg is Grafisch Vormgeving. Momenteel zit ik in mijn tweede leerjaar van de vier jaar. Werk ik in een winkel en in mijn vrije tijd ga ik graag naar museums toe, hou ik van old school bord spelletjes, teken ik graag, en ben met te veel dingen te gelijk bezig.

Terug van weg geweest

Misschien herken je me ergens van of herken je mijn manier van schrijven. Dat kan! Ik heb namelijk eerder geblogd op mijn eigen blog Blogthase en voor Natiza.nl als gastblogster. Dit heb ik altijd met heel veel plezier gedaan. Na een tijd was ik gestopt omdat voor mij te vermoeiend was om te blijven bloggen in verband met ziekte.

Na een paar maanden miste ik het te erg. Als ik ergens enthousiast over ben wil ik dat delen het liefst met de hele wereld. Dat doe ik dan ook maar vind het ook onwijs leuk om te delen op mijn blog. Wat ik van bepaalde events en of gebeurtenis vind.

Na heel veel nadenken heb ik toch de knoop doorgehakt. Ik begin gewoon weer. Helemaal opnieuw, een frisse start, een nieuwe naam en nieuwe lay-out. Ik heb al weer onwijs veel ideeën in mijn hoofd rond borrelen waar ik snel mee aan de slag wil!

Wat je kan verwachten?

Om de dag staat er een artikel online om zeven uur in de ochtend. Voornamelijk artikelen gericht op lifestyle maar ook kunst, design, eten en reizen ga je voor bij zien komen. Zo nu en dan komen er extra artikelen online vanwege een speciale dag bijf. vaderdag of een thema week.

 

Wil je op de hoogte blijven en geen updates missen?
Volg mij dan hier op Bloglovin.

 

Liefs,
Tessa

Geef een reactie

